Saturday, June 25, 2016




De kringloop van het leven wordt gevormd door het spel tussen mannelijke en vrouwelijke energie. De versmelting waar we allemaal uit voortgekomen zijn.

Als magneten worden we aangetrokken en weer afgestoten. Vol bewondering voor de eigenheid van de ander wisselen begrip en onbegrip elkaar af, beiden verlangend naar verbinding met onze tegenpool. Vol vuur zijn wij mannen op zoek naar liefde, harmonie, intimiteit en bevestiging van onze mannelijkheid. Zoals vrouwen het vergelijkbare in hun eigen stroming zoeken.

We zetten ons in met al onze mannelijke kracht, althans zo lijkt het. We gebruiken onze kwaliteiten waarin we intuitief gevormd zijn. We jagen, lossen problemen op, beschermen, geven plezier en genot en we pakken vaak voordat het ons gegeven is.
Deze manier van "doen" is vaak totaal verschillend aan wat de ander verlangt en ook een mogelijke bron van misverstanden en frustratie. Het lijkt of zij eerst iets anders wil zien vóórdat we ons vuur met haar kunnen delen..

Het is daarmee zaak een heel belangrijke mannelijke kwaliteit aan ons arsenaal toe te voegen. Ontvankelijkheid en standvastigheid zijn daarvoor de sleutels. Ontwapening en koestering het resultaat. Wij mannen staan voor de uitdaging om beschikbaar te zijn. Beschikbaar om haar harts-energie te ontvangen én beschikbaar om haar met de energie uit onze lendenen te vullen. Pas als zij voelt dat we vervuld zijn van onszelf én haar kan het zijn dat zij zich opent om ons te ontvangen.

Als je de mogelijkheid hebt om een moment voor jezelf te creëren wil ik je uitnodigen te mediteren op een paar vragen:

Wie zijn de vrouwen in mijn leven
Wie ben ik voor hen
Wat wekt mijn verlangen
Hoe uit ik mijn verlangen
Wat wekt het verlangen van mijn partner
Hoe ontvang ik het verlangen van mijn partner

Deze avond gaan we op onderzoek uit naar hoe onze verbinding met vrouwen eruitziet en hoe we die in de wereld brengen. We gaan onze impulsen voelen die ons verder de weg wijzen naar Meesterschap.

Wees welkom om je ontdekkingen te doen op deze vijfde en laatste open avond van King of Kings.

Vanaf september start een nieuwe jaargroep waarin we maandelijks in een vaste samenstelling bij elkaar komen. Daarvoor kun je je opgeven via een persoonlijk bericht hier op facebook of me een mail sturen via www.naresh.nl

No comments:

Post a Comment